25.01.2014

CIASTO - KOKOSOWY KOPIEC

Ciasto - kokosowy tęczowy kopiec




To ciasto jest z przepisu, z mojego bloga, na tort kokosowy, tylko dekoracja jest inna. Często, jak robię takie samo ciasto, to staram się, żeby inaczej wyglądało. W tym wypadku z krążków ciasta biszkoptowego odcinałam po 2 centymetry z brzegu, aby uzyskać kształt kopca. Ciasto przełożyłam kremem. Całość obsypałam białymi wiórkami kokosowymi.





 Następnie do trzech miseczek wsypałam po 3 łyżki wiórków kokosowych. Do każdej miseczki dodałam inny barwnik spożywczy. Użyłam barwników w żelu. Wystarczy tylko umoczyć wykałaczkę w barwniku i przenieść tę odrobinę na wiórki. Następnie palcami rozprowadzałam barwnik wcierając go w wiórki. Wiórki fantastycznie zabarwiają się i jednocześnie nadal są sypkie. Ciasto posypujemy kolorowymi wiórkami tworząc obręcze. Wiórki sypiemy zaczynając od góry. Sypiąc wiórki na zewnętrzne obręcze trzymamy od dołu dłoń, aby wiórki nie opadały na dół.



Życzę dobrej zabawy podczas dekorowania ciast:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz