27.08.2013

CIASTO Z MALINAMI

Ciasto z malinami


W ogrodzie, wbrew suszy jaka panuje, obrodziły maliny. Uwielbiam maliny, a szczególnie ciasta i desery z malinami.Dziś prezentuję wyjątkowe ciasto.
Przepis na to ciasto zaczerpnęłam ze starego zeszytu mojej mamy. Babkę malinową mama piekła odkąd sięgam pamięcią. Przepis znalazłam w jej starych notatkach kulinarnych, na pożółkłej, starej kartce, wyciętej z gazety (nie wiem jakiej).
Ciasto wyszło znakomicie, cudownie smaczne.
Babkę upiekłam dokładnie z tego przepisu jedynie dodatkowo zrobiłam polewę z białej czekolady (100g) rozpuszczonej w gorącej śmietance 30% (50g).

A oto przepis:


Ciasto przestudziłam na kratce a następnie polałam polewą z białej czekolady.


Nie mogliśmy się doczekać kiedy wystygnie, kroiliśmy jeszcze ciepłe.


A jeszcze lepsze było podane z owocami i z waniliowymi lodami.


Polecam ten stary przepis, a z pewnością się nie zawiedziecie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz