22.06.2017

CIASTKO BEZOWE NEW YORK

Ciastko bezowe New York



  Ciastko jest proste w wykonaniu. Zobaczyłam je w cukierni w Nowym Jorku i dlatego tak nazwałam. Bardzo mi smakowało, bo mimo, że proste, to smaczne. Postanowiłam skopiować pomysł. Moje ciastko trochę się różni od oryginału, ale jest równie smaczne ... a może lepsze? :)





Potrzebne składniki:

na bezę:
100g białka
150g cukru pudru
2 łyżki kakao ciemnego

na krem:
100g gorzkiej czekolady
125g cream cheese
100g śmietany 36%
cukier według uznania

Sposób wykonania:

1. Białko ubijamy z solą, dodajemy partiami cukier, a na koniec kakao. Pianę przekładamy do worka cukierniczego, nanosimy długie paski. Na drugiej blaszce nanosimy koła.





Bezy posypujemy, za pomocą sitka, kakao.
Pieczemy w temperaturze 120 stopni przez 90 minut. Po upieczeniu zostawiamy bezy w piekarniku, aż będą zimne.
2. Czekoladę rozpuszczamy, wszystkie składniki miksujemy.
3. Na dno ciastka kładziemy kółko, na środek wykładamy krem i obkładamy połamanymi rulonikami bezowymi. 





Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz